SID

Ibu kepada tiga orang anak, aktif bekerja sebagai penyenggara kapal selam dan bergerak sebagai Shaklee Independent Distributer Berdaftar | SAADIAH 0192129706 | SID 883366 | COD Kota Kinabalu | Penghantaran seluruh Malaysia Sabah Sarawak Via GDex atau Pos Laju | email: saadiahmuji@gmail.com | Facebook : Saadiah Muji

Thursday, December 18, 2014

5 Manfaat dari CINCH Program

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Anda runsing memikirkan lemak yang makin hari makin membiak...(ayat cam lemak tu pandai beranak pinak pulak kan). Sebenarnya ada pelbagai cara untuk mengekalkan berat badan yang ideal atau cubaan-cubaan untuk menurunkan berat badan ni,

Cara terbaik semenstinya dengan penjagaan makanan dan senaman yang konsisten. Walaubagaimanapun, untuk mereka yang mahu untuk kurangkan lelemak masih ada option lain iaitu mengikuti program CINCH.

Antara 5 manfaat dari program Cinch yang akan anda dapat adalah seperti dibawah ini:
  1. Bakar Lemak - Cepat membakar lemak kerana kehadiran Leucine.
  2. Bina Otot - Lemak yang hilang itu digantikan dengan otot
  3. Tingkatkan Metabolisme - Otot yang terhasil membantu badan meningkatkan metabolisme badan iaitu membantu makanan di tukar kepada tenaga.
  4. Kurangnya inci atau kehilangan inci
  5. Ia selamat, tanpa bahan pengawet dan tiada kesan sampingan.
Ikuti testimoni atau pengalaman mereka yang telah berjaya menguruskan badan mereka luar dan dalam negara. Kerana Cinch program bukan hanya di Malaysia.
Testimoni Luar Negara

Testimoni dalam negara - ihsan dari mamaizzhaq.com

Keistimewaan Cinch Shake Mix Berbanding Produk Lain

saadiahmuji@gmail.com
SID 883366

No comments: