SID

Ibu kepada tiga orang anak, aktif bekerja sebagai penyenggara kapal selam dan bergerak sebagai Shaklee Independent Distributer Berdaftar | SAADIAH 0192129706 | SID 883366 | COD Kota Kinabalu | Penghantaran seluruh Malaysia Sabah Sarawak Via GDex atau Pos Laju | email: saadiahmuji@gmail.com | Facebook : Saadiah Muji

Thursday, December 11, 2014

Bonus Kesihatan Kulit dengan ESP dan Vitamin C SR

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Pagi ni kita ikuti testimoni seorang pengamal ESP dan VItamin C secara konsisten. Beliau mula makan dari tahun 2011 sehinggalah sekarang dari anak 1 sampai anak pun dah masuk yang ke-3. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
" MY SHAKLEE EFFECT #2

Shaklee Effect kali ini saya ingin kongsikan kesan dan manfaat yang saya dapat setelah menggunakan ESP Shaklee dan Vitamin C Sustained Release.

Sebenarnya saya sendiri tidak perasan sehinggalah satu hari saya menggali-gali gambar lama bersama anak pertama. Konon-konon ingin membuat throwback.

Tahun 2011 (Sebelum)
Umur saya waktu ini 29 tahun. Mempunyai seorang anak. Muka saya nampak masih keanak-anakkan tetapi kulit wajah yang gelap dan kusam menjadikan ia kurang menarik. Nampak biasa-biasa sahaja kan! Saya gemar aktiviti outdoor. Jadi, muka saya mudah terbakar.

Tahun 2014 (Selepas)
Umur saya kini 32 tahun. Mempunyai 3 orang anak. Kalau dilihat pada gambar tersebut, nampak perbezaan yang ketara. Muka saya nampak dah semakin matang tetapi kulit wajah nampak berbeza. Cerah, bersih dan tidak perlu memakai make up yang tebal. Jerawat tak usah cerita. Dah segan nak singgah! SunBurn pun tiada. Hihi

Alhamdulillah. Inilah hasilnya setelah saya konsisten dengan ESP SHAKLEE dan VITAMIN C sejak tahun 2012. Selain untuk mendapatkan kesihatan yang baik, saya mendapat BONUS KULIT CANTIK!
"

Credit to Kedai Vitamin Tanjong Karang

Berminat?
saadiahmuji@gmail.com
SID 883366

No comments: